Inloggen
Home
› Aanbod
Zoekgebied (plaats of gemeente)
Kies uw kerngemeente:
Alkmaar
Almelo
Almere
Amersfoort
Amsterdam
Apeldoorn
Arnhem
Assen
Bergen op Zoom
Breda
Delft
Den Helder
Deventer
Doetinchem
Dordrecht
Ede
Eindhoven
Emmen
Enschede
Gouda
Groningen
Haarlem
Harderwijk
Heerlen
Helmond
Hilversum
Hoorn
Leeuwarden
Leiden
Maastricht
Nijmegen
Nissewaard
Oss
Purmerend
Rotterdam
Den Haag
s-Hertogenbosch
Terneuzen
Tilburg
Utrecht
Venlo
Vlaardingen
Vlissingen
Zwolle
Aandachtsgebied
[ Alle aandachtsgebieden ]
Geld & Materiële hulp
Zorg, Ondersteunen & Wonen
Bewegen & Ontmoeten
Leren, Ontwikkelen & Werk
Onderwerpen
[ Alle onderwerpen ]
Gezondheid
Juridisch ondersteuning
Onderdak en hulp
Specifieke doelgroep
[ Kies een specifieke doelgroep ]
Voor alle doelgroepen
Laag inkomen
Lichamelijke beperking
Verstandelijke beperking
Psychosociale problematiek
Nieuwkomers
Verslaafden
Dak- en thuislozen
Veteranen en/of dienstslachtoffers
Selecteer een leeftijdsgroep
[ Kies een specifieke leeftijd ]
Alle leeftijden
< 12 jaar
12 - 17 jaar
18 - 24 jaar
25 - 44 jaar
45 - 66 jaar
67 jaar en ouder
497 voorzieningen gevonden
Tip:
verklein het aantal resultaten door zoekgebied, onderwerp of doelgroep te kiezen.
Je bekijkt resultaten 121 tot 135
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Den Helder
Heeft u geen vast woonadres in Nederland? Dan kunt u zich tijdelijk inschrijven op het adres van iemand die u kent. Dat heet een briefadres.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Deventer
Wilt u uw post ontvangen op een briefadres, dan kunt u dit onder strenge voorwaarden aanvragen bij de gemeente. Een briefadres is bijvoorbeeld het adres van een familielid, vriend of kennis. De hoofdbewoner van dit adres geeft schriftelijk toestemming en zorgt er voor dat de post bij u aankomt. Zo blijft u bereikbaar voor...
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Doetinchem
Een briefadres is het adres van iemand met wie u afspreekt dat deze uw post ontvangt en aan u doorgeeft. U blijft zo schriftelijk bereikbaar voor de gemeente en andere overheidsinstanties.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Dordrecht
Een briefadres is een adres waarop de overheid uw post laat bezorgen. De persoon waarbij u briefadres heeft, zorgt ervoor dat uw post bij u komt. U mag alleen in bijzondere situaties een briefadres kiezen, bijvoorbeeld wanneer u in een bepaalde zorginstelling woont.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Ede
U kunt zich inschrijven op een briefadres als u geen vast woonadres heeft in de gemeente Ede.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Eindhoven
Ben je inwoner van Eindhoven maar heb je tijdelijk geen woonadres? Dan kom je mogelijk in aanmerking voor een briefadres. Dit is het adres van een familielid, vriend of kennis die tijdelijk jouw post ontvangt en ervoor zorgt dat jij je post krijgt.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Emmen
U moet ervoor zorgen dat post van de overheid u kan bereiken. Denk aan brieven, belastingformulieren, een stempas of een dagvaarding. Alleen als u geen woonadres heeft of als u verblijft in een instelling, kunt u zich laten inschrijven met een briefadres.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Enschede
Een briefadres is een adres waarop u post ontvangt, maar waar u niet woont. Als u geen vast woonadres heeft, kunt u zich tijdelijk inschrijven op het adres van iemand anders.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Groningen
Als u geen woonadres in Nederland hebt, kunt u zich inschrijven met een briefadres op het adres van iemand die u kent. Zo kunt u belangrijke post van de overheid en andere instanties toch ontvangen. U moet dit aanvragen bij de gemeente.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Haarlem
Een briefadres is een adres waar u post ontvangt van officiële instanties maar waar u niet woont. Het is een tijdelijke oplossing voor als u geen vast woonadres hebt of in een instelling verblijft.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Harderwijk
U kunt een briefadres aanvragen als u (tijdelijk) geen vast woonadres hebt, dit doet u persoonlijk bij het Stadhuis. Maak hiervoor online een afspraak of via telefoonnummer 0341 411 911.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Heerlen
U kunt uw post tijdelijk ontvangen op een ander adres dan waar u verblijft. Bijvoorbeeld omdat u geen woning heeft. U vraagt het gebruik van een briefadres aan bij de gemeente.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Helmond
Heeft u geen woonadres in Nederland, dan is het mogelijk om bij de gemeente een briefadres aan te vragen.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Hilversum
U woont voor het grootste deel in Hilversum, maar u heeft (nog) geen vast woonadres. Voor het ontvangen van post kunt u een briefadres gebruiken. U ontvangt dan post van de overheid tijdelijk op het adres van een vriend, kennis of familielid. Soms kunt u gebruikmaken van een tijdelijk briefadres van de gemeente.
Lees meer..
Briefadres aanvragen
Door:
Gemeente Hoorn
Heeft u geen woonadres? Dan kunt u een tijdelijk briefadres aanvragen. Op dit adres wordt dan uw post bezorgd. U kunt een briefadres (of postadres) kiezen in heel Nederland. U vraagt een briefadres aan in de gemeente waar het briefadres zich bevindt. In Hoorn vraagt u dit aan via de website.
Lees meer..
Pagina
vorige pagina
|
..
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
..
|
volgende pagina